متن زیبای رضا کیانیان به مناسب درگذشت استاد سمندریان: به مرگ او حسودی کردم, با آبرو رفت

Published July 13, 2012 by free shabnamm adadzadeh

جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۱

376429 391407900918525 1420188151 n متن زیبای رضا کیانیان به مناسب درگذشت استاد سمندریان:  به مرگ او حسودی کردم, با آبرو رفت
راست می‌گی دلم گرفت و بارانی شد.. با ابرهای سیاه آمیخت.. اما به مرگ او حسودی کردم
با آبرو رفت
کم درد کشید و رفت
کسی آرزوی مرگش را نکرد و رفت
شیمی‌درمانی نکرد و رفت
آلزایمر نگرفت و رفت
تا دو هفته قبل از رفتنش نمایش‌های روی صحنه را می‌دید
هنوز از شوق تئا‌تر لبریز بود.
با اشتیاق «بازی استریند برگ» را تحلیل می‌کرد.. یک تحلیل امروزی و متفاوت با اجراهای قبلی.
همین دو هفته‌ آخر که بیشتر خواب بود یا خودش را به خواب می‌زد تا صحبتی از تئا‌تر می‌شد می‌نشست و با اشتیاقی که فقط برای یک آدم سالم تعریف می‌شود داد سخن می‌داد.
و به من که قرار بود نقش «ادگار» را در همین نمایش بازی کنم، می‌گفت اگر گاهی «ادگار» به جایی که ما نمی‌دانیم کجاست خیره می‌شود…… به مرگ خیره شده است بعد می‌خندید و می‌گفت اگر زنده موندم بیشتر حرف می‌زنیم. هم می‌دانست دارد می‌میرد و هم به مرگ لبخند می‌زد.»

منبع: صفحه خانه سینما در فیسبوک

متن زیبای رضا کیانیان به مناسب درگذشت استاد سمندریان: به مرگ او حسودی کردم, با آبرو رفت Source: Sepidedam.Org

http://j.mp/Please-Support-Me-by-Click-HERE http://j.gs/rEY

Leave a Reply

