محمد خاتمی: به خاطر گشایش در امور رای دادم اما متاسفانه هیچ خیرخواهی از سوی حاکمیت دیده نشد و فضا هر روز بدتر و تنگ تر از گذشته شده است

Published May 19, 2012 by free shabnamm adadzadeh

شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱

.خاتمی با بیان اینکه خیلی ها رای دادند، اما فقط رای من علم شد تاکید کرد: من قبول دارم رای دادنم یک شوک در جامعه ایجاد کرد که در این زمینه انتقاد ها را قبول دارم

48090 307264882688397 100002146630500 671369 1128147034 n 300x225 محمد خاتمی: به خاطر گشایش در امور رای دادم اما متاسفانه هیچ خیرخواهی از سوی حاکمیت دیده نشد و فضا هر روز بدتر و تنگ تر از گذشته شده استبه گزارش بازتاب حامد صالح آبادی در صفحه شخصیش نوشته است

امروز به مناسبت سالگرد دوم خرداد دیداری با آقای خاتمی برپا بود که وی با ناخرسندی از پیامدهای رای دادنش در انتخابات مجلس نهم گفت

به خاطر گشایش در امور رای دادم اما متاسفانه هیچ خیرخواهی از سوی حاکمیت دیده نشد و فضا هر روز بدتر و تنگ تر از گذشته شده است.

.خاتمی با بیان اینکه خیلی ها رای دادند، اما فقط رای من علم شد تاکید کرد: من قبول دارم رای دادنم یک شوک در جامعه ایجاد کرد که در این زمینه انتقاد ها را قبول دارم

.لازم به ذکر است که خبر فوق پس از درج درسایت بازتاب پس از مدت کوتاهی‌ حذف گردید

.منبع خبر در حال حاضر سایت امروز است و ما منتظر تأیید یا تکذیب خبر از طرف دفتر محمد خاتمی میمانیم

محمد خاتمی: به خاطر گشایش در امور رای دادم اما متاسفانه هیچ خیرخواهی از سوی حاکمیت دیده نشد و فضا هر روز بدتر و تنگ تر از گذشته شده است Source: Sepidedam.Org

http://j.mp/Please-Support-Me-by-Click-HERE http://j.gs/rEY

Leave a Reply

